måndag 15 november 2010

..:: Blogger.com är SKIT ::..

Finns det ingen bloggadress som är vettig?
Blogg.se går det bara att ladda upp en bild itaget på.
Blogger.com får man bara ladda upp bilder för 1gb på, sedan kostar det pengar?! Vem fan vill blogga om man inte får ladda upp bilder?

Vilket jävla skit, nej nu blir det hemsida för min del. Så nu jagar jag duktiga trevliga människor som kan det här. Och som heller inte är för upptagna eller dyra =) Med detta så menar jag gärna en vän, som vet hur jag vill ha skiten.

Nu blir det med andra ord inte mycket mer bloggande för mig på denna sida. Återkommer med jämna mellanrum hur det går med att få fram en hemsida :)

Tjing.

4 kommentarer:

  1. wordpress kanske ? Tycker själv att den fungerar bra iaf.

    SvaraRadera
  2. håller med om wordpress, lätt att lägga upp som egen hemsida också.

    SvaraRadera
  3. jag har en webserver där jag hostar bloggar åt various folk. Den är dock gratis så det är "best effort", altså ifall det blir strömavbrott eller telia gräver av en ledning så kan jag inte garantera att den är igång på 2 minuter igen.
    Ifall du vill ha en gratis wordpress där så droppa ett mail till maxiepax@gmail.com

    //Kim

    SvaraRadera
  4. Jag säger med Wordpress!

    Har med egen hemsida och tycker det blir snyggt!
    http://blogg.danielkarlsson.eu/

    Hittar du inge (såg Kim erbjudande) så kan du få adress av mig med.

    Sen är du med otroligt jävla söt och har en grym stil så är du intresserad av att att ta lite kort vore det grymt. Vill ha dig här; http://danielkarlsson.eu/QTizar.htm

    Hade fint

    Mail: danne_are_cool@hotmail.com

    SvaraRadera